15e december 2011

Satt idag i skolan och gjorde klart det i CADen som jag inte gjort för att jag alltid går tidigare ;) Men nu är ju i princip helt klar med övningarna vi gjort, bara projektet kvar. Vi ska rita ett bostadsområde för småhus och sen även rita ett exempel på ett hus och planritning. Vi jobbar endast i 2D så kommer rita en bild för varje sida av huset och sedan en ovanför med planlösningen då. Och sen en bild ovanifrån på hela området. Tror det kommer bli kul, är ju egentligen det här jag vill göra, liksom rita själva husen. Men jag lägger ju sånt fokus på saker jag tycker är kul istället för att göra det läraren vill att man ska ha med i uppgiften ;)

När jag kom hem gjorde jag en stor sallad med sallad, tomat, gurka och majs så att det räcker i några dagar, sen precis innan jag ska äta lägger jag på fetaost, caesardressing och krutonger. Blir så slabbigt om allt ska i samtidigt och stå några dagar i kylskåpet. Snart ska jag iväg och spinna, blir tredje dagen i rad som jag tränar och har ett till pass inbokat på lördag förmiddag innan jobbet. Sen blir det ju som sagt inget förrän i januari när jag kommer hem från Sthlm. Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0