8e december 2011

Hej! Har inte riktigt hälsat idag. Hur är det med er? Jag var uppe tidigt idag för att gå till skolan, blev klar innan tolv så då åkte jag hemåt, hämtade ut paketet och handlade lite. Gjorde en god sallad till lunch (baby spenat, tomat, gurka, feta, parma, krutonger och caesar dressing) och kollade på Criminal Minds. Har städat på mitt rum och börjat pack lite smått inför flytten, nu sitter jag och äter morötter och försöker få tag på min förvaltare men hon vill inte svara :/ Eftersom jag aldrig sett den nya lägenheten irl, bara på bild, vill jag gärna ta en titt så snart som möjligt men vi får se när det bli. Kan väl hålla mig ett litet tag till. Ska på spinning snart, bytte till ett senare pass så att jag skulle ha lite mer tid hemma. Det passet är 20 min kortare, lite bättre så slipper jag ställa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0