Bokat!

Nu är tågbiljett till Sthlm över jul och nyår bokat :) Blir borta i två veckor totalt, ska bli skönt även om jag kommer behöva plugga och så när jag är där. Men kul att ha lite mer tid på sig att träffa folk, att träffa familj, pojkvän och vänner på bara en helg är inte alltid helt lätt. Man vill ju ha så mkt tid som möjligt med dem istället för att stressa, förhoppningsvis kommer det inte vara ett problem så länge till :) Spisen i köket är trasig också, jag flyttar ju snart så orkar verkligen inte bry mig. Får testa raw food istället, då ska det väl inte vara varmare än 40 grader så det passar perfekt ;) Ska ringa imorgon och fråga när jag kan få nycklarna till det nya stället, hade varit kul att börja flytta över mina grejor lite smått. Kanske sova där några nätter, i lugn och ro. Inte behöva stänga in sig på rummet, kunna kissa med öppen dörr, gå runt naken, ja sånt man inte kan göra när nån annan bor i samma lägenhet. Måste bara säga en sak om kärringen (kallar henne så nu), hon har en påse med ruttna saker i hallen, sånt som hon tagit från kylskåpet för det blivit dåligt. Men varför släger inte människan det??!! Det har stått där i mer än en vecka nu, äckligt faktiskt. "Jamen släng det du då!", nej jag tänker inte låta henne hålla på så. Hon får slänga sin egen skit på eget initiativ, där med basta. (punkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0