Facebook Timeline

Någon som har testat det än? Skaffade det igår kväll och var helt fast vid det imorse. Så kul att man kan se alla ens gamla wall posts och massa annat skoj. Skaffade min facebook den 10e september 2007, då brukade jag och min kompis sitta i skolan och skriva på varandras wall. Det var riktigt roligt att kunna läsa igenom det nu :) Verkar som att det är den största förändringen hittills och för en gångs skull hatar jag det inte :P

Vill ni skaffa det är det bara att googla, sen kan ni välja om ni vill go live nu annars görs det automatiskt efter en vecka. Tills slut kommer väl alla vara tvungna att ändra så lika bra att göra det nu!

Ett litet smakprov på Timeline. De blåa banderollerna är bara en litet guide och kommer inte finnas där sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0