Hemma igen

Sådär, nu är jag hemma igen. Vet inte riktigt vart jag ska börja, min roliga helg, min hemska hemresa eller min störda, ehh "tjej-som-jag-delar-lägenhet-med". Lite kort om allt kanske. Hade det jättemysigt i Sthlm, först var jag en dag hos familjen och sen resten av tiden hos pojkvännen. Hann med en fika med en kompis också. Blev inte mkt shopping, ett nagellack bara. Letade överallt efter OPIs Rainbow Connection men den var slut överallt. Ett nagellack liksom!! Blev ett svart och guldglittrigt istället.

Pga ett banfel på gröna linjen så var mitt tåg försenat. Hann precis med tåget till Gävle, satte mig anfådd efter en liten springmarsch på tåget 1 minut innan avgång.

Gaaaahh!!!! Störda, äckliga människa!! Flyttar snart så ska försöka att inte ägna resterande tid av att störa mig alltför mkt.

Vill ha min skor idag också! Än så länge är det fortfarande ganska tidigt, men har det inte kommit ett sms vid 3 är jag fan besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0