I huvudstaden

Nu är jag i Sthlm, åker nog hemåt igen måndag morgon. Just nu är jag hemma med familjen men imorgon åker jag till pojkvännen och bor där resten av tiden. Försökte få tag på ett par Jeffrey Campbell Lita Spikes tidigare idag men sajten typ krashade. Hade ett par 37or i min korg och sen när jag skulle checka ut stod de att de var slutsålda :( Fick bli ett par vanliga Litas, svarta. Ville ju ha såna också men hellre spikesen, men de kommer ju igen nån gång senare i december så ska försöka få tag på ett par då! Visar skorna jag köpte när jag kommer hem, förra gången jag beställde gick det skitfort. Kom efter bara två dagar, så hoppas på leverans på mån eller tors. Blev en lite update här iaf, ha det bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0