Nyårs oufit

Igår när jag provade mina nya skor så bestämde jag mig för jag ska ha på mig på nyår. Hade först tänkt att ha de svart/glittriga shortsen jag köpte på H&M för typ 1 vecka sen. Men nu har jag bestämt mig för en kjol jag köpte på Gina Tricot, den är såå fin! Tyget faller riktigt vackert och liksom flyger efter en när man går. På nyår får ni se det på men här har jag lite bilder på varje plagg. Accessoarer vet jag inte om jag kommer ha, toppen är ju liksom helt guldig, känns som att det räcker så faktiskt. Vi får se :)


Topp Topshop. Kjol Gina Tricot. Skor Jeffrey Campbell.

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Snygga skor! För att inte nämna de med nitar på från Jef. Cam!

2011-12-06 @ 20:07:45
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!



Om du skulle vilja addera ett halsband till din outfit så kika gärna in hos oss :)

2011-12-07 @ 00:14:43
URL: http://www.dressed4success.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0