12e november 2011

God morgon bloggen! Nu är jag vaken men ska snart dra till jobbet. Bloggen blir ju lite lidande de dagar jag jobbar för jag har ofta långa dagar och är så slut när jag kommer hem att jag inte orkar göra något annat. Så ber om ursäkt för det. Annars har jag inte så mkt att tillägga just nu, ska äta lunch nu, gulasch och fetaost sallad. Och självklart kolla på Dexter. Sen ska jag släpa mig till jobbet...

Jo just det, igår när jag satt på bussen kom jag på att jag åkte till jobbet en kvart för tidigt. Visste att jag började 14.45 men ändå fick jag för mig att det var 14.30. Så missade en kvart då jag bara hade kunnat legat i sängen :( Funny story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0