13e november 2011

Hej! Seg dag idag, har knappt klivit upp ur sängen och mitt rum är mörkt för jag har inte orkat tända några lampor. Hade tänkt träna lite senare idag, går en basjympa pass vid 17.30 så tänkte ta det. Ska ner till Kvantum innan och handla, måste ha nåt att äta. Ska försöka börja äta nyttigare, verkligen försöka. Kanske sluta med godis och äta naturgodis, en smidig övergång liksom. Ska börja med träningsdagbok, köpte ett svart block med döskallar när jag var i London i juli men först nu kom jag på vad jag kunde använda det till. Perfekt som träningsdagbok! Där ska jag skriva vad jag tränat, ätit mm. Så att jag håller lite mer koll på mig själv och får lite mer fokus, blir organiserad. Hoppas det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0