15e november 2011

Nu håller vi på med ännu ett dataprogram i skolan som jag inte kan hålla på med hemifrån, segt. Då måste jag alltså till skolan imorgon och jobba, när jag är ledig... Försöker fixa så att jag kan flytta in tidigare i min nya lägenhet, men de gör det så krångligt. Tjejen som bor där nu, hennes kontrakt går ut sista november men jag får inte flytta in förrän första januari. Sen måste hon typ godkänna att jag får flytta in tidigare för att jag ska kunna få göra det, om hon redan lämnat in nycklarna kan inte jag bara få flytta in?! Jaja, alltid ska de krångla till det. Hoppas att det löser sig till slut iaf. Snart drar jag iväg på spinning iaf, hoppas min rumpa klarar det bättre den här gången!

Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg!

2011-11-15 @ 19:05:51
URL: http://aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0