16e november 2011

Nu har jag tvättat (men visst sa jag det tidigare?), drog sen till skolan för att fortsätta jobba med mitt hus. Gick riktigt bra, blev klart på en timme. Igår satt jag i 3 timmar och fattade nada, men nu känner jag att jag börjar få grepp om det :) Fick nya numret av Buffé idag och en ny 25 kr bonuscheck från Ica. Verkar som att man får det en gång i månaden, bra ju isf! Speciellt nu i slutet av månaden ;)

Känner att jag börjar bli allt mer hungrig, har typ ätit 4 gånger idag redan (två mål och två mellanmål). Funderar på att kanske öka mina portioner eller nåt. Kan ju inte gå runt och vara hungrig hela tiden ju. I helgen har jag bestämt mig för att laga amerikanska pannkakor, så gott!! Var ett tag sen. Ska ha choklad och blåbär i, och banan och sirap på, mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0