21a november 2011

Sådär, nu har sista sällskapet åkt. Känns både tråkigt och skönt. Men när man har besöka av så många i några dagar blir det ju så intensivt, men ska göra något hela tiden och då kan det ta en del energi. Jag har iaf haft jättekul och det får bli Sthlm snart!

Charlotta kom ju hit på fredagen (min födelsedag!). Jag åkte och mötte henne på stationen, sen promenerade vi runt på stan och tog en fika. Efter det drog vi till mig, chillade, gjorde oss iordning och tog en drink. Vi hamnade på Harrys för att äta middag, hamburgare och en jättecider (bild kommer). Efter det drog vi till Heartbreak Hotel och efter att ha varit där så måste jag ju bara säga att utelivet i Gävle är en stor besvikelse. Inte alls kul och otroligt jobbigt folk som skulle trängas och vara allmänt ouppfostrade, och inte på ett fullt och dräggigt sätt utan själva attityden. Inte speciellt kul. Satt där uppe och lyssnade på ett band men drog när bandet spelat klart.

På lördagen åkte Charlotta hem och några minuter senare kom Christoffer hit. Vi gick också lite på stan och tog sen en fika innan vi gick hem till mig. Vi hade en myskväll med pizza och glögg (inte samtidigt ;) ). Och igår kom mina föräldrar hit, dom åkte tillbaka för en stund sedan. Har varit fullt upp, men det har varit kul. Känner mig inte direkt taggad på ny vecka med skola och jobb men men, finns väl inte mkt att göra åt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0