25e november 2011

Hej hej! Har varit en stressig dag, började 8.15 och innan dess skulle jag hinna skriva ut lite papper. Jobbade på bra i skolan och blev klar vid 11.30 och drog hem för att äta. Trodde typ att jag skulle vara klar vid 2 och behöva åka direkt till jobbet, så det är skönt att jag hann mellanlanda lite hemma först :) Nu ska jag snart dra in till stan innan jag börjar jobbet, har ju fått lön så ska shoppa lite grann. Har spanat in lite på Gina Tricot som jag vill ha, har en bonuscheck där också :) Om jag hinner blir det en sväng förbi Kicks och H&M, vi får se. Det här blir allt för mig idag, kommer nog hem nån gång efter 11... Visar imorgon om jag köper nåt idag! Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig blogg du har!

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Ha en bra dag!

- Sandra

2011-11-25 @ 13:04:12
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0