30e november 2011

Ser nu verkligen att jag behöver färga mitt hår. Har skymtat utväxten lite grann men nu helt plötsligt blev den jätte tydlig. Har inte färgat håret sen slutet av juli, alltså fyra månader sen. Men verkar som att min naturliga hårfärg är väldigt nära den jag har nu, så jag är typ brunett. Känns konstigt, tänker fortfarande på mig själv som blondin och kommer någ alltid göra det. Ska färga tillbaka till blont nån gång till våren, känns somrigare att ha blont hår på sommaren och då gör det inget om det blir solblekt :) Men nästa vecka färgar jag håret i typ den färgen jag har nu, något ljusare bara. Köpte hårfärg när jag var i London så har det hemma redan. Är så mkt billigare där så passade på ;) Jag ska upp tidigt imorgon, CAD är det som står på schemat. Sen vid 2 tar jag tåget mot Sthlm!! Bloggen kommer nog vara lite seg när jag är borta, men ska försöka klämma in nåt inlägg. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0