9e november 2011

Så då var det dags för mig att blogga igen... Jag brukar ju hålla igång i några månader och sedan tröttna, men det får väl bli ändring på det nu :) Ja först kan vi väl ta lite kort om mig: Tjej (eller säger man kvinna?) 20 år från Stockholm. Bor, pluggar och jobbar för tillfället i Gävle. Intressen är ju så svårt att säga tycker jag. Jag gillar kläder, mina kompisar, min familj och massa andra saker.

Idag tränade jag för första gången sen typ idrotten på gymnasiet. Var på ett  spinningpass, så tror att min kropp kommer att vara död imorgon. Men ja träningen är iaf en del av mitt nya liv. Ska träna så mkt som möjligt och försöka äta bättre och leva bättre. Så bloggen får bli det stället där jag säger hur det går, bra eller dåligt. Bloggen får motivera mig att fortsätta helt enkelt.

Nu är det dags att dra in till centrum för en liten shoppingrunda! Om jag hittar något visar jag det när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0