Banan

Jag äter alltid en banan efter träning, det är verkligen en bra återställare. Jag brukar bli nästan helt apatisk och vill helst av allt bara sova, hemma eller i omklädningsrummet spelar ingen roll. Men efter en banan får jag upp energin igen och orkar ta mig hem, duscha och laga mat. Funkar säkert med andra saker än just banan men det är bara mitt lilla tips. Det funkar bättre än vad man kan tro.
När jag kom hem åt jag en halv pizza, som däremot inte kanske är det bästa ;) Testade halvinbakad, har ingen aning om vad jag förväntade mig men jag blev besviken. Pizzan var formad som en platt amerikansk fotboll och kanterna var invikta, hmmm... Jaja, nu har jag testat iaf. Nu ska jag äta en liten tomat-och gurkasallad med fetaost. Har ringlat över lite olivolja och kryddat med oregano och peppar (fetaosten är så pass salt att inget extra salt är nödvändigt), så otroligt gott!!
En banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0