Breaking Down

Jag tror inte att ni fattar hur många det är som vill se Breaking Down. Jag vet inte om folk tror att det är så den heter eller om de bara inte kan uttala "dawn". Idag var det även nån som ville se en film i 3G ;)

Nu är jag iaf hemma efter en slitig dag på jobbet. Börjar 15 imorgon så får lite sovmorgon iaf. Tränar inte imorgon, måste få sova lite. Har skolan måndag, tisdag och torsdag nästa vecka, så känner att jag måste få ta det lite lugnt. På torsdagkväll åker jag till Sthlm också, det ska bli kul. Sen jag flyttade hit till Gävle har det blivit att jag åkt till Sthlm minst en gång i månaden och det känns ganska bra :)

Usch vad jag luktar illa känner jag nu, ska gå och duscha! God natt allesammans, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0