Inte min dag. Alls...

Saker jag irriterar mig på idag:
  • Bussar som är sena och anslutningsbussar som inte kan vänta 1 (en, bara en!) minut så att man hinner med den
  • Folk på bussen som inte fattar vad "gå bakåt i bussen" betyder. Ska verkligen busschaffören behöva säga det 5 gånger för att folk ska göra nåt?
  • Lärare som säger fel deadline och skriver dåliga handledningar så man inte fattar vad man ska göra
  • Föreläsare som har fradga i mungipan och inte tar bort det. Märker man seriöst inte om man har det?
  • Morsor och deras barnvagnar som tar upp hela busskuren så att man inte får plats att sitta ner
  • Folk som inte spolar på toan. Okej om det bara är en liten pappersbit, men andras kiss är inte det första man vill se när man kommer in på toaletten
Ja, det var väl det tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0