Nails

Målade naglarna lite innan jag gick iväg och tränade. Det understa nagellacket är från 17 i färgen Wicked. Över det har jag tagit ett lack från O.P.I i färgen Divine Shine (de små prickarna är silvrig i verkligheten, de ser mkt mer grå/blå på bilden). Ville egentligen ha den i färgen rainbow eller vad den heter, den med massa olika färger balndade men den här funkar bra den med :) Tänkte förövrigt tipsa just om 17 makeup. När jag bodde i England köpte jag alltid deras nagellack, läppstift mm. Och de är så himla bra!! Älskar deras produkter! Billigt och bra helt enkelt. Vet inte vart/om man kan köpa det i Sverige men det går säkert att beställa från nåt ställe :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Lilafärgen under är supersnygg!

2011-12-01 @ 21:01:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0