Träning... igen

Känns som att allt jag skriver om har med träning att göra eller att jag nämner det i förbi farten hela tiden. Men det har blivit en stor grej för mig, från att inte tränat på flera år till att göra det nån gång i veckan. En gång i månaden hade varit en lämpligare omställning. Men nu har jag bokat ett core-pass imorgon. Tycker att det är bra med bokningen för då blir det verkligen som att man MÅSTE gå. Går man och gymmar är det ju lättare att man ba "orkar inte idag, gör det imorgon". Men nu känns det mer permanent, om ni fattar vad jag menar. Blir intensivt med träning i veckan: igår: yoga. idag: spinning. imorgon: core. övermorgon: aerobics. Får se om jag lyckas klämma in något mer, på fredag fyller jag ju faktiskt år (funderar på om jag ska fylla 19 för tredje året eller om jag ska acceptera mitt öde och bli 21) och får finbesök. Men kanske tar nåt pass på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0