Uppdatering

Skulle installera något så att jag skulle kunna köra massa program via skolan, så att jag slipper installera allt på min dator (är säkert upp emot 20 olika dataprogram vi kommer jobba i under de här 3 åren). Men sen insåg jag att Mac-version var för gammal vilket sög för då måste jag göra alla grejer i skolan och kan inte jobba hemifrån. Sen fick jag idé, kan man inte uppdatera? Och tydligen kan man det. Hade OS 10.5.6 men har nu OS 10.5.8. Hade ingen aning att man kunde uppdatera sånt, trodde att man liksom var fast med det man hade. Måste uppdatera en gång till för att installera skolgrejen men får göra det en annan gång, tog sån tid... (Ursäkta mitt icke-existerande-teknik-språk)

När jag sen startade om datorn och skulle gå in på Chrome igen fick jag typ panik när jag insåg att jag bara hade en flik uppe. La snabbt till en ny och gick in på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0