10e april 2012

God morgon!
Jag har suttit uppe i nästan 2 timmar och pluggat, väldigt duktigt! Är klar med 4 av 5 uppgifter som jag planerat att jag ska göra idag så det ser ju lovande ut. Har också lovat mig själv att om jag gör ALLA de uppgifterna så ska jag få köpa två saker på Gina :P Haha, ibland måste man göra så. OCH vara sträng mot sig själv och inte köpa de grejerna när man misslyckas. Att plugga är, för mig som är en sån som gör allt i sista minuten, ungefär som att lära en hund att sitta ;) Konstig jämförelse men det är ju nästan så faktiskt, belöningen kommer efter man har utfört "uppdraget" helt enkelt. Ska snart ta mig till Apoteket för att köpa Omega 3 tabletter och linsvätska, sen ikväll blir det ett skivstångspass. De dagarna jag inte lyckas få tag på ett skivstångspass ska jag försöka ge mig ut och springa, och eftersom det regnar/har regnat idag så är jag glad att jag fick ett pass till ikväll!!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0