11e april 2012

Hej!
Idag kom mina nya skor fram!! De ser preics ut som på bilden (mocka-aktigt material) och min storlek jag alltid har passade perfekt. Snabb leverans också, beställde de liksom i torsdag och de kom fram idag, de levereras från Spanien OCH så har det varit påsk, ändå tog det under en vecka. Enda negativa var att man måste ta emot leveransen personligen, vilket det inte stod om på hemsidan. Fick gå hem tidigare från skolan för att kunna ta emot det. Jaja, ska iaf ha dem på bröllopet i juni. Men måste öva lite att gå i dem haha. Är inte van vid så smala klackar, brukar oftast använda skor med lite klumpigare klackar, gärna träklackar. Nu ska jag till Ica och handla och hämta ut lite kurslitteratur som har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0