12e april 2012

God morgon!
Ännu en morgon där jag är uppe alldeles för tidigt... Börjar kvart över 8, men måste liksom gå hemifrån en timme innan för det är den enda bussen som kommer fram i tid. Sen måste jag ju gå upp i tid också så att jag hinner vakna, går nästan alltid upp en timme innan jag ska iväg så jag hinner med allt. Det är ju tidig morgon så allt går ju i slow motion ;) Men imorgon blir det sovmorgon, skönt! Jag ska jobba senare på dagen men inte förrän vid två. Idag däremot blir det skolan, ska försöka smita ifrån grupparbetet (det är inlämning om typ 2 månader, no stress liksom) så jag kan komma iväg och shoppa lite!! Blev ju inget igår eftersom jag var tvungen att åka hem och vänta på paket, men det var det värt ;) Ha en fin dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0