19e april 2012

Lite dåligt uppdatering här, jag vet. Men det har liksom inte varit en så speciellt inspirerande vecka, eller veckan innan det. Jobbade i helgen, ska jobba nu i helgen. Har varit i skolan, pluggat mer än vanligt på fritiden, tränat lite grann. Det är typ det jag gjort liksom. Nästa veckan på fredag åker jag till Cannes, det ska iaf bli kul och inspirerande!!! Ska åka med två kompisar, vi har aldrig varit utomlands alla tillsammans så det ska verkligen bli kul :D Imorgon ska jag till min hyresrättsförening för att säga upp lägenheten, flyttar ju i slutet av maj. Trivs bra i lägenheten faktiskt, tycker om den men det känns ändå helt rätt att inte stanna kvar i Gävle. Kan ju lika gärna plugga i Sthlm och nu har jag ju även jobb där (på min gamla biograf) så inget som direkt håller kvar mig här. Men nu ska jag stanna i Sthlm ett tag, det här är ju den tredje staden jag bor i på 2,5 , nästan tre år. Och sen har jag bott på olika ställen i de städerna, så det har blivit en hel del flyttande de senaste åren. Så nu är jag lite trött på det. Sthlm i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0