21a april 2012

Tjena!
Jobb hela dagen idag och sen jobb imorgon, fast bara på kvällen. Igår var jag och sa upp min lägenhet och växlade pengar till Cannes. Kollade även väderprognosen och såg att det skulle regna 4/5 dagar som vi är där, det suger ju. Blir det ju samma väder som här, eller nja det regnar och är 15* så lite bättre är det ju ;) Men ändå, orkar inte med regna. Men det är ju väldigt osäkert med 14 dagarsprognoser så får kolla nästa vecka istället. Annars då, har klarat den andra duggan i kursen och håller på och pluggar till den tredje. Den måste jag klara innan Cannes!! Så ska fokusera på den nu imorgon innan jobb och hela måndagen. Sen när jag klarat den ska jag testa och få lite mer poäng på båda. Den andra klarade jag ju och fick 18/20 men eftersom man får göra den hur många gånger som helst kan jag ju lika gärna satsa på att få 20, om jag hinner vill säga ;) Men nu måste jag dra till jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0