25e april 2012

Oj vad min blogg är underhållande just nu!! Det är en del i plugget just nu (gjorde den tredje duggan idag, klarade ena delen med frågor. Nu ska jag skriva egna frågor) och igår var jag borta hela dagen på kurs med jobbet. Imorgon är det skola hela dagen och sen på kvällen åker jag till Sthlm, sover där en natt och sen tidigt på morgonen där det av till Cannes :) Så ja, det kommer bli ett litet uppehåll här ett tag men ska försöka bli bättre när jag är tillbaka. Eller typ när jag flyttat till Sthlm :P Känner mig lite smått stressad men det är väl naturligt. Speciellt med skolan nu när jag verkligen inte får ha underkänt på något!! Eller jag får ju men vill ju avsluta alla kurser jag läst och har ingen lust att åka till Gävle för att göra omtenta... Men ja, man ska ju egentligen inte oroa sig, det är ju liksom inte ens ett problem nu för tillfället. Annars då, ska iväg på ett skivstångspass snart. Var ute och sprang både söndag och måndag, det går inte så bra men det går framåt iaf. Snart går mitt Friskis kort ut och då ska jag bara springa fram tills jag flyttar till Sthlm, får se hur det går... Ibland behöver jag bara något ska kan sparka mig i röven så jag kommer ut nån gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0