5e april 2012

God morgon!
Vaknade upp till god nyheter idag, fick ett A i slutbetyg på min Samhällsgeografi kurs :D :D :D Så kul, verkligen!! Var ju inte den kursen jag hade förväntat mig ett högre betyg men ändå, lika glad är jag för det! Det ska jag fira med tvättstuga och städdag haha. Iaf på förmiddagen, sen ikväll kommer mina föräldrar hit. Och imorgon kommer min brorsa och sedan drar vi hela famlijen till några vänner som har ett landställe i närheten. Ska bli kul, vi har firat påsk med dem några gånger tidigare och brukar nästan alltid fira midsommar på vårat landställe med dem. Nu är snart mina två första tvättar klara så ska börja göra mig redo att springa ner, bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0