10e februari 2012

Goddagens!
När jag skulle logga in nyss började jag skriva dagens rubrik som användarnamn, förvirrad? Ja. Ska jobba idag men nu på förmiddagen har jag stått och lagat mat. Jag stekt ihop lite kyckling, zucchini, grön paprika, lök och vitlök och blandat ner min egna tacokrydda i det. Till det blir det bulgur blandat med linser (brukar ofta blanda bulgur och quinoa med typ linser, blir lite roligare då och linser är ju nyttigt ;) ) och hummus. Köpte kikärter för ett tag sen och skulle leta fram ett bra hummusrecept. Men om man köper icas kikärter (grön typ tetraförpackning) så står det på baksidan. Supersmidigt och gott blev det också!! Jag ska börja dippa grönsaker i hummus istället för dipp men det är ju lite mer jobb då. Var ju inte direkt lätt och mixa kikärterna och sen kan man ju diska mixerna också... Men nån gång då och då, det är det faktiskt värt!! Ska snart dra iväg nu, så ha en bra dag!

Just det, ska förbi H&M för en bikini som jag lagt undan. Den är supersöt så inte riktigt min stil men vill ha den ändå ;) Visar imorgon! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0