11e februari 2012

Hej!
Försov mig lite idag så bli ingen spinning. Bussarna går ju bara varje halvtimme på lördagar så skulle man inte hinna med den är det kört. Jaja, ska träna på måndag istället. Tar en runda in till stan ändå, ska förbi Lindex och tänkte kolla lite på Gina också. Av skorna jag visade ångrade jag mig när jag såg det ena paret i verkligheten och det andra paret hittade jag inte. Men vårskor har jag ett bra tag på mig att köpa, i det här vädret är det inte direkt nån bråska :P Ska visa bikinin jag köpte igår också, assöt, ljusrosa med volanger. Känns som att det är det bikinin som kommer sälja mest iår, lite tråkigt ändå om man ska vara helt ärlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0