14e februari 2012

Grattis på alla hjärtans dag!! Eller vad man ska säga. Idag har jag en tråkig, men nödvändig dag. Har städat, diskat och småplockat här hemma. Ser lite bättre ut men lite kvar att göra, blir på fredag istället :P Lat? Jag vet. Senare idag ska jag gå och handla, ska laga lite soppa imorgon. Sen ikväll blir det mitt första skivstångspass!! Ska berätta om det sen när jag kommer tillbaka. Tror att det kan bli ganska bra att kombinera spinning, skivstång och core. Sen när snön försvinner ska jag ta mig ut och springa lite också, då blir det inte lika viktigt med att hinna med spinningpass och jag behöver inte anpassa mig efter några speciella tider. Ska bli skönt! Ha en fint dag, och är du dejtlös oroa dig inte så mkt, finns roligare saker att göra istället för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0