15e februari 2012

Snart ska jag dra iväg till jobbet. Kom tillbaka från skolan vid halv 1 och ställde mig direkt för att börja laga mat. Samtidigt som jag gjorde det gjorde jag även en skoluppgift som halva klassen skulle göra idag, andra halvan imorgon (jag skulle gjort den imorgon). Men nu blev jag klar med den så slipper gå till skolan imorgon för att jobba med den. Men måste ändå dit för att jobba med en uppgift från de tidigare kurserna. Tydligen var mit arbete inte tillräckligt färgglatt så måste göra om lite, suck. Men nu när det ändå löst sig med Csn så känns det helt okej ändå. Tenta i de andra ämnena är inte förrän i slutet av mars, så pluggar jag lite varje dag i mars ska det nog gå bra. Det är bara i den ena kursen som vi har ett projektarbete så det är skönt! Nu ikväll är det jobb, kommer nog upp i 70 timmar den här månaden mensen ska jag lugna mig! Vi hörs nog imorgon istället, lär väl inte ha så mkt att säga efter jobbet liksom ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0