15e februari 2012

Tjena!
Vilken träningsvärk jag har!! Främst i låren och typ axlarna (inte riktigt axlarna men där armarna möter överkroppen, fast ner mot armålan haha jaja). Spinning är tydligen bra för det får man ingen träningsvärk av, men nu får jag väl vänja mig bara. Men ibland kan det vara skönt med träningsvärk då vet man iaf att det tagit något när man tränat. Fick imorse ett glatt beslut från CSN, jag ska få lån nu!! Får nog första utbetalningen i februari, så inga mer 30 timmars arbetsveckor hehe. Hur jobbigt det än har varit att inte haft något klart besked från dem så förstår jag deras princip och när poängen väl kommer in så går det jävligt snabbt asså! Fick mail igår från skolan om att 3,5 poäng hade lagts till, jag fick även ett mail från csn att de skulle kolla över min ansökan. Och sen nu imorse så fick jag besked, ett dygn bara liksom. Hmm, ja vad mer? Skolan nu på förmiddagen, bara 2 timmar men herregud vad de föreläsningarna är tråkiga!! Samhällsgeografin är inte riktigt min grej, och i Sthlm är det ju typ det man läser på samhällsplanerarprogrammet, hur ska jag klara det?? Jobb senare ikväll, ska hem och laga svampsoppa innan så att jag har matlåda. Har lagt upp receptet tidigare, asgod soppa! Har verkligen läntat efter den hehe. Om ni inte orkar leta kan jag lägga upp en länk lite senare, brådis nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0