16e februari 2012

God förmiddag!
Har haft lite slappis dag nu på förmiddagen, kollat Criminal Minds och tagit det lugnt. Ska snart dra mig iväg till skolan för att göra lite kompletteringar, vet inte när det sk vara klart men tänkte göra lite idag, lite imorgon och sen göra klart det helt på tisdag (om jag inte hinner klart imorgon). Senare idag blir det spinning, innan tänkte jag gå förbi H&M och kolla om de har ett par skor jag vill ha :) Första betalningen från CSN kommer imorgon också, nice! Men allt det åker typ in på sparkontot, planerar att åka till Dublin och London i sommar så de pengarna får gå till det. Tänkte förresten börja med en lite följetång här i bloggen, en liten guide om London. Främst om man vill flytta och jobba där, men tänkte även ta upp lite andra saker. Hur tycker ni att det låter?
Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0