17e februari 2012

Hej!
Tänkte börja med att säga att min Londonguide är till för de som vill flytta dit för att jobba (så som jag har gjort). Tyckte inte ritkigt att det kom fram men orkade inte ändra inlägget :P. Jaja, ska iväg till skolan idag men fan vad jag är morgon trött!! Förut när jag jobbade var det vanligt att jag började runt 6, 7 och gick upp nån gång efter 5, fattar inte hur jag klarade det!! Nu tycker jag liksom att 8 är fööör tidigt. Men man måste ju komma in i den rutinen också och eftersom jag inte är i skolan varje dag eller börjar så tidigt och tidigaste jag börjar jobbet är 11.45 då vänjer jag mig att gå upp sent liksom. Babbel babbel. Efter skolan blir det in till stan innan träning, såg en fin jacka på H&M, byxor/blus/tröja på Vero Moda och en topp på Gina. Finns en söt liten heminredningsbutik i stan också men känns osmidigt om man skulle hittat nåt och sen ta med det till träningen. Får bli en annan gång, idag är det bara kläder som gäller :) Var ju på jakt efter ett par skor igår men hittade ett par shorts, visar ikväll med resten (om jag nu skulle hitta nåt som passar). Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0