1a februari 2012

God morgon!
Ja då var det februari igen, tiden går snabbt. Idag ska jag till skolan lite tidigare och sitte i biblan och läsa ref ex. Boken jag beställt kommer först om 11-20 dagar (arbetsdagar, suck) och en annan bok finns liksom inte ens att beställa. Så kommer nog vara en hel del i biblioteket under den här kursen, vilket är lite segt men kan även vara bra. Där blir man ju knappast distraherad av något annat, som tex Gossip Girl eller Criminal Minds :P. Vid 10 är det sedan föreläsning, sen stannar jag ngra extra minuter igen i skolan och gör det sista på uppgiften vi fick i måndags. Man kunde inte skicka in den hemifrån så lika bra att göra klart det i skolan.

Jag har sån himla dålig lampa i hallen (där min helkroppsspegel sitter), därför blir det inga outfit bilder här. Tycker nästan att det är tråkigare att lägga upp dåliga bilder än inga alls faktiskt. Eller vad säger ni, kanske ska göra ett försök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0