23e februari 2012

Hej!
Har varit lite mycket i skolan de senaste dagarna så har legat ganska lågt här. Har ju inte ens hunnit laga mat, har blivit rester från helgen eller färdigmat ;) Men ska laga lite ikväll, jobbar imorgon så måste ha en matlåda. Spinning blir det idag, innan ska jag titta lite på stan. Såg en fin "skinn"jacka på Cubus som jag tänkte prova, hittade även lite snyggt på Gina. Kommer ju typ alltid med shoppingkassar till träningen ;). Imorgon blir det ganska lugnt, ska plugga lite men det kan jag göra hemma. Bokade nyss in ett spinningpass 07.15, lätt sinnesförvirring eller nåt. Får se hur det blir med den saken. Kan ju alltid lägga mig direkt när jag kommer hem, eller ligga och mysa i sängen med en film. Om det blir något på stan så kommer jag ha tid att visa det ikväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0