26e februari 2012

Hejsan!
Nu sitter jag och snaskar på en gurka. Åt frukost för en och en halv timme sen så gurkan får bli min lunch, blir ju middag sen vid 4 så är faktiskt inte så farligt. När man jobbar så långa dagar och bara har ett tillfälle att äta så blir det ju lätt så att måltiderna får andra tider än vanligt. Men när det bara är någon gång då och då så gör det ju inget. Nästa vecka blir spännande träningsmässigt :) Vanligt spinning imorgon, sen på tisdag blir det CoreSpin. Berättade jag om det? Det är först ett vanligt corepass som sedan avslutas med spinning. 90 min håller det på i så får se om jag klarar det hehe. Ska bli kul att testa. Nu när jag tröttnat lite på coren kan det här vara en bra ersättning. Sen blir det skivstång på onsdag. Får se om jag lyckas klämma in några fler pass, jobbar på torsdag och sen på fredag kommer min kompis Johanna och hälsar på och hon stannar till måndag. Men tre träningspass på en vecka är ju inte dåligt, men de skulle kanske varit lite mer utspridda. Jaja, what to do? Ha en fin dag nu allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0