29e februari 2012

Hej hej!
Inte ofta det är det 29e januari, blir nog en speciell dag. Haha, eller inte. Idag har jag först föreläsning, sen "lunchrast" i 3 timmar, sen har jag ett seminarium. Hmm, får se hur det går. Har knappt förberett alls. Eller jag har ju skrivit ner vad jag ska säga, men jag har ju inte övat något. Bara man får det gjort. Sen är jag ledig från skolan tors och fre. Fast imorgon jobbar jag och sen på fredag är det tvättstuga innan Johanna kommer hit, men sen i helgen ska det bli askul! Ikväll är det skivstång, förra gången var jag ju helt död i kroppen i flera dagar efteråt. Hoppas väl inte på det idag iaf ;) Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0