5e februari 2012

God morgon!
Hade en jäkla peak igår, alla stackare som läste mina hälsotips. Hoppas att det kanske gav nånting iaf :) Nu sitter jag och äter frukost. Jag brukar blanda min egen müsli, då tar jag vanlig, osötad müsli (utan frukt, nötter osv) och blandar det sen men frukt och nötter som jag köpt separat. Blir lättare att hålla koll på innehållet och så kan man välja exakt vad man vill ha. Sen brukar jag lägga i kanel och kokosflingor. Jag lägger allt i en stor glas burk och skakar om, sen är det klart! Idag hade jag tänkt att göra en lätt och god kycklingburgare, inte världens nyttigaste men lägger upp ett litet recept och bild sen när det är klart :). Sen är det även spinning men annars är det lugnt idag, skönt! Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0