Corespin

Vilket totalt misslyckande det blev idag :(. Och det berodde inte på själv passaet utan det var mitt fel. Tog helt enkelt fel skor. Tog mina dansskor som jag brukar ha på coren men på spinningdelen av passet funkade det inte alls. Dansskorna har en tvådelad sula och ett mellanrum på ca 5 sm där det inte är någon sula alls. Så den "oskyddade" delen kom precis där pedalen slutade och det gjorde skitont! Var tvungen att cykla på tå och var tvungen att ta det lugnt eftersom det kan gå illa om man slinter. Men nu vet jag det till nästan gång och ska inte göra om samma misstag! Imorgon blir det nya tag med skivstång istället :) Nu ska jag ladda inför skolan imorgon, ska ha seminarium och är inte direkt super-förberedd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0