Filmer?

Såg precis Changeling för första gången, så bra!! Verkligen! Är inget fan av Angelina Jolie och brukar för det mesta tycka att henns filmer suger just av den anledningen men den var hur bra som helst. Och verklighetsbaserad, filmer blir ofta mkt intressantare då eller hur? Men nu skulle jag vilja ha lite tips på filmer :) Min inspiration börjar sina och jag kommer inte på några filmer jag vill se. Gärna något i Changeling-stuket (kriminaldrama, ännu bättre om det är verkligehetsbaserat), skräckisar men inga slashers med endast blod, blod och åter blod, komedier fast gärna inte hjärndöd humor typ American Pie (fast snart kommer ju en ny och då måste jag se de tidigare innan dess :P). Alla förslag uppskattas :) Så fire away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0