Jobb jobb

Snart ska jag börja gå iväg till jobbet. Känns lite segt men kommer väl kännas bättre den 25e :P. Jag jobbar 5 dagar den här veckan, om man räknar bara timmarna så blir det som att jag jobbar 75 % och pluggar heltid då också. Fast det är ju bara den här veckan och i skolan är det för tillfället lugnt så inga problem egentligen. Brukar bli ganska tråkigt här i bloggen då jag jobbar, det är sjukt hur otroligt energislukande mitt jobb är. Jobbade ju bara 3 timmar igår men det var ju helt galet där och massa folk, saker funkade inte, nya saker i systemet. Stress, stress, stress i 3 timmar, då känns det så mkt mer. Men hur mkt jag än kan klaga över mitt jobb så är jag glad att jag har ett, det är mer än vad vissa andra har, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0