Melodifestivalen 2012 deltävling 2

Ulrik Munther - Duktig kille, helt okej låt men otroligt intetsägande text. Tycker det har varit mkt sånt i år, bara massa ord som inte betyder någt alls. Men ja, duktig lillgrabb!

Top Cats - Kul med en ny genre i festivalen, ganska catchig låt faktiskt även om den inte var så jättebra. Osäker på om det skulle funka internationellt...

Sonja Aldén - Hur duktig hon än är så tycker jag att ballader i melodifestiveln är så otroligt uttjatat. Tycker inte ni det? Det är ju typ samma låt varje gång, men hon sjunger ju bra iaf.

Andreas Lundstedt - Hade låten ens en refräng? Tyckte den lät likadant genom hela låten, nä ingen höjdare. Hade tjänat på att ha den på engelska!

Timoteij - Nä, jag tyckte inte om den. Men jag kan förstå att andra gör det, men nej.

David Lindgren - Svängig, helt okej. Men killen är för sprallig för min smak hehe.

Mimi Oh - Tuggummipop, ingen duktig sångerska heller. Tråkig låt och konstig text.

Tomas DiLeva - Tomas DiLeva är ju Tomas DiLeva, men ingen favorit direkt.

Som ni kanske märker är inte Melodifestivalen direkt min grej och musiken är för det mesta inte så bra, enligt mig iaf. Lite samma sak varje år men ändå kul. Och mellanakterna är ju som alltid bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0