11e januari 2012

Tjena!

Läget idag då? Precis som bloggen just nu har jag gansak tråkigt ;) Blir mest plugg. Har en tenta på måndag, en annan på tisdag och sen har jag inlämning av två projektarbeten på fredag nästa vecka. Så ni kanske förstår varför jag endast sitter inne och häcker i lägenheten. Men igår klämde jag inte lite tvättstuga och yoga. Tvättstugan här är mindre än den jag hade tidigare så det fanns endast ett torkskåp. Nu hänger det därför kläder lite överallt i lägenheten ;) Jag ska nog börja tvätta lite oftare, man hittar saker som man glömt bort att man har. Då blir ju kläderna nästan som nya!

Jag lagade en linssoppa igår men den blev inge bra :/ Brukar ju annars lägga upp recept om jag lagar något speciellt men känns inte riktigt värt det om den inte smakar nåt vidare. Bakade kladdkaka också, vart inte heller så bra. Jag har en tendens att alltid få den lite för torr, kladdkaka ska ju vara riktigt kladdig. Och även om min kladdkaka inte blev lika torr som typ ja, torr sockerkaka, så vart den ju för torr för att vara kladdkaka. Jaja, nu ska jag tillbaka till min bok Kartografi och geografisk information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0