14e januari 2012

Tycker att det är smidigt med att mobilblogga, kommer nog bli lite mer sånt i framtiden :). Är ju så lätt när man tar kort med mobilen så kan man ladda upp det på direkten, inte som med datorn att man först måste föra över med sladdar om skit. Idag här jag typ endast pluggat, tog pauser för att putsa skor, diska, laga mat och kolla på EN film. I övrigt har jag pluggat konstant sen 9.30. Imorgon jobbar jag hela dagen, ska klämma in ett litet pluggpass på morgonen så jag hoppas att jag hinner läsa ut boken då (läser igenom den för andra gången och tar samtidigt anteckningar, så det tar ju sin tid). Nu är jag iaf klar för dagen och ska kolla på nån film innan jag lägger mig. Hoppas ni har en roligare helg än jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0