16e januari 2012 aka D-Day

Eller ja, så hemskt är det väl inte men nästan ;). Borde egentligen sitta och göra det sista inför tentan (gå igenom alla power-point föreläsningar läraren har lagt upp), men orkar inte. Mitt huvud vill liksom inte ta in mer information. Ska läsa igenom mina egna anteckningar jag tagit nu de senaste dagarna och hoppas att det räcker. Sen blir det lunch och Desperate Housewives innan jag drar iväg. Sen när jag kommer hem igen är det bara att plugga inför nästa tenta, imorgon eftermiddag. Gaahh, det tar ju aldrig slut!! På fredag är skolarbetet slut men då blir det jobb istället. Ska börja planera min tid lite bättre, är alltid den som är ute i sista minuten och på gymnasiet funkade det men inte nu. Ska börja plugga typ en timme om dagen/varannan dag redan från första dagen på kursen. Då hinner man ju läsa ut böckerna i tid och behöver inte stress läsa igenom sista dagarna. Men vi får se hur det går, lär funka nån vecka sen tröttnar jag hehe. Önska mig lycka till!!! (lär behövas...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0