2011/12

Snodde en liten lista från Tiilda Larsson


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Ehh, vet inte riktigt. Började ju plugga igen, vilket jag gjort förut men inte på högskola. Samma gamla saker fast i ny tappning typ hehe.

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Mer fritid att göra saker. Jag jobbade verkligen hela sommaren (kändes det som iaf), hade semester i rad som längst 6 dagar, då åkte jag till London. Thats it. Mer fritid: mer träning, mer matlagning/bak, umgås mer med kompisar, mer resor mm.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

Den 25e februari flyttade jag hem till Sverige igen (för gott, vem vet?), Valborg (sista april) i Uppsala var galen! Den 7e maj träffade jag min kille. Sen finns det ju massa saker jag minns men kanske inte datumen ;)

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
2011 var egentligen ett ganska tråkigt år för mig, inte mkt som hände egentligen. Vill säga att jag träffade min kille, men då låter det som att hela min värld kretsar kring honom :P


Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra :( Annars är det nog kläder/skor.

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?

Det har varit svårt att toppa 2010, så om man jämför där har jag mått sämre. Men ändå relativt bra :)

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Plugg kanske, börjat träna tidigare.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Datorn, filmer, tv-serier. Ni såg ju min filmlista hehe

Blev du kär?

Ja

Vilket program har varit det bästa på tv?
Kollar ju inte på tv, utan kollar ju på datorn. Men upptäckte Dexter, sååå otroligt bra!!

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har typ bara läst kurslitteratur och då var väl Så byggdes staden bäst, hehe.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade här i Gävle, min kompis Charlotta var och hälsade på på min födelsedag, dagen efter kom pojkvännen och efter det föräldrarna. Inget galet direkt men det var ju inte första gången jag fyllde år och jag lär ju göra det igen ;)


Hur skulle du beskriva din klädstil?
Hmm, ingen aning. Jobbuniform antar jag. Känns som att det var det jag bar mest under året, både på Topshop och SF.


Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och sådär. Sen har jag ju gjort saker som jag trodde att jag skulle må bttre av, t.ex flytta till Gävle och bli lite mer självständig. Självständig ja, men mår jag mycket bättre av det egentligen?

Vad ser du mest fram emot 2012?
Förhoppningsvis blir det en Londonresa i mars med min gamla roommate, sen en Dublinresa med två kompisar när skolan är slut för terminen. Ser fram emot att flytta tillbaka till Sthlm och flytta in hos min kille och att överhuvudtaget vara i Sthlm i sommar och umgås med vänner och ha kul och inte behöva jobba varje helg och kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0