22a januari 2012

Hej!
Det var ett tag sen ;) Har haft en sjukt stressig vecka med tenta måndag och tisdag, inläming på två stora projetarbeten och ännu ett arbete i fredag, sen har det varit jobb fredag, lördag och även idag. Har haft fullt upp, i fredag hade jag inte ens tid att äta och var för stressad för att känna hunger. Det ena projektarbetet kom jag 5 minuter försent med till inlämningen så då var det stängt. Ska dit igen nu på måndag morgon istället, hoppas att det inte gör så mkt. Idag jobbar jag bara 3 timmar vilket är skönt men förstår inte ritkigt varför :P. Ny kurs på måndag och onsdag och sen till Stockholm på onsdagen också. Det enda negativa med att åka till Stockholm är att man kommer lite i obalans med tränignen. Även fast jag har varit sjukt stressad denna vecka har jag ändå klämt in några träningspass, men får träna imorgon och på tisdag. Kankse dubbelt på tisdag eftersom jag ändå är ledig hela dagen, vi får se. Beställde lite kläder från Topshop i torsdags, 20% rabatt för studenter (slutar nån gång idag, ett litet tips :) Gäller även rea!) så jag passade på. Hoppas det kommer på onsdag så jag hinner hämta ut det!! Köpte lite på rea, sen underkläder, en klänning och lite smink, visar när det kommer hit :). Nu ska jag göra en liten pluggrej, sen ladda inför jobb. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0