27e januari 2012

Hejsan!
Nu är jag i Sthlm och har lite semester. Skönt att kunna komma hem ibland och bara ta det lugnt :) Igår var jag på Moderna museet och Arkitektur museet med en kompis. Var kul men lite väl mkt fotografier på moderna ;) Dagen avslutades med en fika på Muren. Det är ett otroligt mysigt ställe i Gamla Stan. Brukar vanligtvis inte hänga i Gamla Stan för jag tycker det är alldeles för mkt turister men om jag någon gång är där så är det för Muren! Idag skulle jag gått till tekniska med killen men han är i skolan, först sa han att de skulle vara klara innan tolv, efter ett tag hörde han av sig och sa att det blir kl 2. Snart är klockan 2, får se vad som händer då :P Ska iaf träffa föräldrarna ikväll, ska vara hemma hos pojkvännen och käka middag kan jag tänka mig :) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0